2013. március 4., hétfő

DIY-Hogyan dobd fel a megunt ingeidet?(és egyebet..)



Sziasztok,

 Azt szeretném megmutatni nektek, hogy hogyan dobhatjátok fel a régi unalmas cuccaitokat,úgy hogy teljesen vállalható, divatos dolgok legyenek belőlük..de kezdjük az elején. Rengeteg képet láttam a neten szegecses ruhákról, és egyre inkább azt éreztem, hogy nekem szükségem van legalább egyre..( több is lett belőle :).
Egyik nap a suliban megláttam egy bizonyos osztálytársam táskáját, ami ki volt rakva szegecsekkel  és megkérdeztem tőle, hogy hol vette..az volt a válasz, hogy nem vette, hanem egy régi övéről szedte le, ami neki már nem kell, úgyhogy szívesen elhozza nekem. Azóta is ennek segítségével alkotok régi-új ruhákat, kiegészítőket.




                                          Egy kis inspiráció, mert mégiscsak az ingektől indultunk..



Szükséges hozzávalók:
-szegecses öv(vagy bármilyen szegecs)
-régi, megunt ruhadarab

És az én alkotásaim:
  

















































UI: Nagyon egyszerű, kézügyes egyáltalán nem kell hozzá, csak belenyomod a cuccot, és behajlítgatod a  kis pöcköket a hátulján, bárki meg tudja csinálni :D (kötött pulcsiba  nem ajánlom, mert igaz ,hogy nagyon jól néz ki, de a mosást nem bírja annyira..:$)

Puszi, B.



                                                                     



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése