2014. április 7., hétfő

Astor Soft Sensational lipstick+Fashion Studio körömlakk swatchok



A bobozka tartalmát az előző bejegyzésben láthattátok,most következnek a színminták.:)


Szóval a rúzs...ez a 310-es árnyalat,gyönyörű színe van,szerintem mindenkinek(mármint  hölgyeknek..:D) kellene egy hasonló. Nagyon pigmentált,nem szárít,bár az ígéretekkel ellentétben nem is hidratál,de én ezt nem várom el egy rúzstól. A tartóssága átlagos,kb. 2-2,5 órát bír,és egyenletesen kopik.




Tegnap délután felkentem a körömlakkot is,ami a Dark water blue nevet viseli. Nem tudom eldönteni,hogy tetszik-e,egyszer ránézek és Ahhhh...aztán megint ránézek és váááá...(de lehet,hogy csak a krémfinishsel van bajom,mostanában sokkal jobban tetszenek a mindenféle csillógó,villogó,szikrázó lakkok :))
Az ecsete hagyományos, nekem nagyon szögletes és egyáltalán nem lapított, nem könnyíti meg a lakkozást. Az állaga kezelhető, talán kicsit folyóssabb,de hozza az átlagos szintet. Szép fényesre száradt, de én mindenre teszek fedőlakkot,a tartósság miatt,úgyhogy az Essence BTGN-el láthatjátok.










Így kipróblás után még mindg tetszik a kis csomag, a rúzs mindennapi jóbarátom lesz. A legeslegfehérebb,igazi "hófehérke" bőrön kívül szerintem mindenkinek jól áll,és bármilyen erősebb szemfestéshez,vagy a egy természetes hatású sminkhez is nagyon illik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése