2014. április 9., szerda

Teszt- Balea Trend It Up Rock Your Style Pomade

 Az úgy volt..,hogy kb. 2 hónappal ezelőtt levágattam a derékig érő hajam,nagyon,nagyon rövidre. Egyáltalán nem bántam meg,imádom az új frizurám,de át kellett alakítani a hajápolási rutinom, új termékek után kellett néznem. Itt jött képbe a wax-téma,a Balea hajápolóiról pedig jókat hallottam. A dm-ben megtetszett a csomagolása, az ára is rendben volt,így jött is velem haza.(a márka  leghosszabb nevű termékei között bizosan előkelő helyen végezne,de nekünk nem ez a fontos,hanem a tudása.:))

  Tekerős,fém dobozban kapjuk a hajformázó krémet, szerintem minőségi hatást kelt,masszívnak tűnik. Még egyszer sem hagytam el a tetejét,de azt is hozzá kell tenni,hogy a fürdőszobapulton nem fenyegeti semmilyen veszély( :D),a táskámba pedig nem szoktam bedobni.
 A doboz 50ml terméket tartalmaz.
A színe opálos-fehér,de felkenve teljeseneltűnik,"láthatatlanná" válik.. Az állaga engem első ránézésre-és tapintásra is-a disznózsírra(blöööáááá..)emlékeztetett,és használat után is maradt a kezemen egy zsíros réteg,amit szappannal kell lemosni. De a lényeg ugye a tartáson van,amivel én viszonylag elégedett vagyok.Nem azt mondom,hogy csodaszer,nem váltja ki a zselé-hajlakk kombót,de nagyon jól kiegészíti őket.Nem szoktam felfelé zselézni/szárítani a hajam, de az oldalt kiálló kis szálacskákon sokat segít, és ha hátra akarom "nyalni" a hajam,akkor ezzel kezdem a műveletet,útána jön a zselé+hajlakk és egész nap tökéletesen tart.Próbáltam már a wax nélkül is ezt a frizurát és nem tartott úgyanúgy... Ezenkívül szoktam arra is használni,hogy a nagyon száraznak tűnő hajvégeket bekenegetem vele,és szép fényesek,hidratáltak(vagy legalábbis annak tűnőek) lesznek.Ha csak ezt használom,akkor nagyon természetes a hatása,nem keményíti meg a frizurát.

Összességében: Nincs viszonyítási alapom, ez az első wax,amit használok,eddig olyan igazi se veled-se nélküled kapcsolatban vagyunk.A tapasztalat: ad valamennyi tartást a hajnak és nem zsírosítja be,vagy tapasztja össze. A hatásával végülis elégedett vagyok,de az állagával vannak problémáim, egyszerűen nem szeretek belenyúlni a tégelybe(és nem a kiszerelés miatt..). El fogom használni,de ha elfogyott tovább keresgélek.

Puszi, Babett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése