2014. április 6., vasárnap

Dm Dekor Doboz

A Dm minden évben piacra dob egy ilyen kis csomagot(neszeszert,dobozt..),amit pontokért lehet kiváltani. Pontosabban 50 pontért. Kb. egy éve van dm kártyám és a pontok csak gyűlnek,gyűlnek és gyűlnek.. valahogy sosem tetszetenek eléggé a kuponok ahhoz,hogy kiváltsam az épp aktuális kuponfüzetet.
Tehát ez egy nagyon jó alkalom a pontok felhasználására.:)

Én 2 dobozkát hoztam el,egyet magamnak,egyet pedig anyának. A tartalmuk teljesen megegyezett. Három terméket kapunk,ebből kettő teljes kiszerelésű.
Dove damage therapy intesive repair conditioner-Astor fashion studio körömlakk-Astor soft sensation rúzs



A csomag tartalmával elégedett vagyok,szerntem ha van benne legalább egy termék,ami felkeltette az érdeklődéseteket,akkor már megéri kiváltani. A lakkot nem tudom, hogy fogom-e használni,egy ideje vége a sötétkékkörömlakk-korszakomnak(ami elég sokáig tartott..),de egyelőre tetszik. A rúzs egy nagyon szép nude árnyalat, ha magamnak választhatok,akkor is valami hasonlót vettem volna.
Ez az első Astor rúszom, kiváncsian várom hogy' fog teljesíteni a gyakorlatban.

Dove pakolás sérült hajra-50 ml
Astor hidratáló rúzs-teljes kiszerelés
Astor fashion studio körömlakk-teljes kiszerelés

Tesztek hamarosan érkeznek.

ui.: Minden Dm adott számú csomagot kapott, és április.3.-a óta elérhetőek,úgyhogy ha le akartok csapni rá,akkor nem árt sietni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése