2014. április 2., szerda

TESZT-Essence LongLasting ajakrúzs



 Első tesztalanyaink az újgenerációs essence rúzsok lesznek.Tudom,sok tesztet lehet már olvasni róluk, de erről a két árnyalatról én nem nagyon találtam,minta a rózsaszínesebb,lilásabb árnyalatai népszerűbbek lennének.És minél több vélemény van az adott termékről,annál könnyebb eldönteni,hogy igazi must-have darab-e vagy fölösleges pénzkidobás(utóbbitól én is próbálom megkimélni magam :P)
Elöljáróban annyit,hogy régóta kerestem már jól fedő matt rúzst, és ez a két kis aranyos kedvenccé nőtte ki magát az elmúlt hónapokban.A 04-es,és a 06-os színt szereztem be,valamikor- időszámításunk előtt -tavaly ősszel.Azt hiszem, a képeken jól látszik,hogy csomagolásuk nincs megkopva,nagyon jól bírják a strapát,beleértve a táskába dobálást is. A fedésük tökéletes,már egy rétegben is,nagyon jól terülnek, nem lesznek foltosak.Ajakecset nélkül, közvetlenül  a szájra is szépen felvihetőek.A Barely There kitekerve bizony barnának tűnik,de.. felkenve egy nagyon szép,sötétebb tonusú nude árnyalat. Az On The Catwalk pedig a vörös rúzs egy kicsit finomabb változata, szájon egyáltalán nem annyira sötét,mint ahogy első ránézésre látszik.A finish nem teljesen matt,de minden csillámtól mentes.A tartósságuk rúzsviszonylatban átlagos,hosszantartónak nem mondanám,átlagos használat mellett 2-3 órát kibír.Nem szárítják az ajkakat,de nem is hidratálnak, szerintem ajakápoló azért kell alá.



Végül pedig egy kép arról,milyenek használat közeben.Baldoldalon a Barely There, jobboldalon pedig az On The Catwalk látható.A fénykép természetes fényben készült, nagyából a valóságban is ilyen színük van.:)





Összességében: Nagyon jó rúzsokat hozott össze az essence, mindent tud,amit tudnia kell,ár érték arányban is tökéletes. A színpaletta változatos,mindenki megtalálhatja a hozzá illőt.

puszi,
Babett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése